Hamilelerin kullanabileceği antibiyotik vs ilaçlar olabiliyor. Antibiyotik başlandıysa enfeksiyon var demek ki bebek için daha zararlı. Doktor ve eczacı içebilirsin diyorsa zaten sorun yoktur. Kendinizi burada boşuna strese sokmayın bence en doğrusu yarın kendi doktorunuza danışın bebeğiniz ve sizin için en iyisini bizden daha iyi onlar bilir. Her doktorun yöntemi farklı olabiliyor ayrıca bu tarz durumlarda anne bebek yarar zarar ilişkisini hesaplayıp ona göre tedavi yapıyorlar.Her işi uzmanına bırakmalı, çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz. 🌸