Kızlar belki çok ilginç ama sizinle paylaşmak istedim. 1 senedir çocuk isteyip bekleyen biri olarak müjdemi aldım ve tüm dualarım sizlerle. Benim en büyük belirtim yüzümün kızmasıydı o ay o kadar yüzüm kızdı yanaklarımı ateş basıyordu belki işinize yarar diye düşündüm:)