İlk 3 ay bendede olmuştu adet zamanlarinda ağrıyordu normal zamandada ara ara. Rahim büyüyor bebek yerleşiyor. Birde her ay düzenli olan adet ağrıları vücut alışık olduğu icin zamani gelince ağrıyor. Gebeliginizde herhangi bir sorun riskli durum yoksa normaldir. Icinizi ferah tutun🥰 normal bi durum