Merhaba hanımlar gece 12 itibarıyla 37 haftalık olduk ve bebeğim dün geceden beri aşırı hareketli ve 1 saattir hareketleri ara ara karnımın alt kısmı vajina ya doğru sancı yapıyo bu durum normal mi? Yani bu kadar hareketli olması ve sancı yapması endişelendirdi açıkçası doğum belirtisi olabilir mi?