nur_bebek34 Elif2424 ben ara ara kullanıyorum kaşıntı oldu gebelikten dolayı biraz rahatlatsın diye kullanıyorum . Yağ uçucu olduğundan dolayı. Vajinaya buhar yoluyla temas ediyor ve kötü akıntıları çıkarıyor