Nursedakcpnr haftaya Salı yeniden gideceğim normal doğum olduğu için ilki gğn vermedi ama olsaydıda gidip b an önce doğursaydım diyorum :) ama eşim görevde beni beklesin doğurma diyor oda haziran başı gelirim gibi diyor doğum haftasınnda bakalım nasip yaa :) ya yetişecek ya geldiğinde doğmuş olacak ilk doğumda yoktu şansıma bakalım bundadamı aynısı olacak