Ben 30 haftalığım başından beri göbek deliğimin altında hissediyorum. Hiç yukarı çıkmadı. Burda millet deli gibi canımı acıtıyor tekmeleri yazıyor. Benim bebişim aşağı da olduğu için tekmelerini güçlü hissetmek bile zor oluyor. Doktorum özellikle sordu vajina da baslı hissediyor musun diye. Sonrasında da alttan ölçüm yaptı. Her gittiğimin 3 muayene de. Buna dikkat et. Eğer baslı şiddetin ciddi anlamda varsa doktor ölçüm yapsın. Allah korusun bu dönemlerde bazı bebekler kanala giril yapabiliyor.