Ya gerçekten çok değişik düşünceleri var insanların ikinci hamileliğimi yaşıyorum duyduklarım aynı aman hepimiz doğurduk bizim kimsemiz yoktu yapı olarak boylu poslu biriyim 7 aya kadar pek karnım anlaşılmadı doğuma 15 gün var karnın çok belli sakla bakıyorlar diyor dışarı çıkmaktan nefret ettim artık bolda giysem önüme şal da sallandırsam evet anlaşılıyor ama doğacak çocuğu ben nasıl saklıyayım can taşıyoruz karnımızda kimi insanlarda gerçekten dik dik böyle bakıyor kafasını duvara vurasım geliyor