Uzunluğu iyi ama açıklık için bilgi vermediler mi ? Şu cm bu cm diye, kendinizi yormayın mümkün olduğunca yatın. Açıklık için ya halka takmalıydı ya da dikiş atmalıydı diye düşünüyorum. Sancınız oldu mu daha haftanız erken başka bir doktora da görünmeniz iyi olur