KubraSS- çok geçmiş olsun, Allah korkularınızdan emin kılsın.
ben de yaptırdım. geçen hafta detay ultrasondan sonra doktor istedi… ayağında sıkıntı varmış bebeğimin. öyle dedi. önce ultrasonla bakıyor sonra sıvı alıyor. kısa bi işlem.
ardından biraz karında kasılma hisleri oluyor, 1 2 gün evde dikkat edip dinlenince geçiyor inşallah. ben yine de sonuçlar çıkınca muayene olmaya gideceğim, o güne kadar dikkat etmek istiyorum.