deletedmom947 burcuozturk ben Weewell markasının dijital termometresini alacağım. Fiyatı uygun yorumları da güzel👍🏼
AygyulSina burcuozturk diger odalar icin normal klasik alicam oglumun odasi icin ise aventin var onu almayi dusunuyorum
Mahmure0101 burcuozturk bende bambino koltukaltı Ateş ölçer aldım ilk 4-5 ay kullanmak için ilk aylarda popodan ölçülüyormuş daha sonra alından temassız ölçer alacağım . Oda termometresi henüz almadım
MeryemKurtul burcuozturk https://m.n11.com/weewell-nem-ve-sicaklik-olcer-whm120-P216414808?Renk=Standart&gclid=EAIaIQobChMI5NDvo9be3gIVjMqyCh2hNgV5EAkYBiABEgLQK_D_BwE&gclsrc=aw.ds 🙋🏼♀️😇