Htcdgrl gögüs doktoru havayı kullanabilrsin sürekli günde üç defa dedi ama hapı çok zorlamadığı sürece kullanma zorlarsa gel yanıma dedi şükür hava ile kontrol sağladım sorun yok şimdilik, kadın doğum doktorum da üç aylık süreç geçti kullanabilrsin astım ilaçlarını demişti