Saliha-aydin Yaz kursu yapmak istiyorum ama tam 7- 8. Aya denk geliyor biraz spor da olur gibi düşünüyorum ama çalışabilir miyim korkuyorum ne yapım 😏
arirangg Saliha-aydin Eğer kendinizi iyi hissediyorsanız devam edin. Ben de 32. Haftamda çalışabilir raporu alacağım. Haftada 3 gün çalışıyorum zaten hareket oluyor
Fnsengul Azra00 29+1 haftalığım 32 yi sabırsızlıkla bekliyorum artık evimde bi oraya bi buraya yayılmak istiyorum tükendim 😂😂