beyzacmvrc yyavuzel90 Tuna yi hep erkek ismi olarak duydum ya garip olur bence kıza Yine siz bilirsiniz Turna yi kız için diydum da tuna olmsz bence 🥴
Azra00 yyavuzel90 benimde arkdasımın oğlunun adı Tuna garip geldi kızda duymak, Elvin ismi güzel bence sağlıkla kucağınıza alın