Eylul_- bunların zararlı olddugunu düşünmiyorum kullanabilirsiniz yani ilk gebeligimde elimde ayagımda kalıcı oje vardı yüz cilit bakımına gidyordum çok şükür saglıklı dünyaya geldi☺️şu an ikinci gebelikdeyim ve tekrar yapdıracam 3 ayımın dolmasını bekledim bakımlı olmak motive edyor insanı🥰