PrensesAnnesi_42 Bugun gittim ama kesenin boş olduğunu gördüler. Çok umud edici konuşmadilar bi 10 gün sonra tekrar gel dediler. Başına gelip bi fikri olan varmi acaba bebeği sonradan gören oldumu.. Beta değerim de 18.200 civarında aslında yüksek de bi değer ama
Tugce48 PrensesAnnesi_42 6+2 kese var bebek yok demişlerdi karından ulturasonla bakılmıstı bir hafta sonra tekrar gittim bebegi gördüm şuan oğlum 3 yaşında🙏 bence bekleyin dedim
Nuross PrensesAnnesi_42 6.haftada kese vardı bebek yoktu doktor 1 hafta sonra gel demişti 1 hafta sonra vajinalden bebeği gördük ve kalp atışını duyduk bizimkisi geç döllenme idi bu yüzden
777gonul_ PrensesAnnesi_42 6+6 da banada boş gebelik dendi alalım dedi ben aldirmadim geç döllenme olduğu için bugün doktora gidicem inşallah görürüm görmesem de kısmet
PrensesAnnesi_42 Blueberry0 ahh cnm zaten doktorlarla o kadar başım dertte ki ya ben derdimi anlatamıyorum ya onlar beni anlamıyor şimdiden 3 4 doktor gezdim hayirlisu allahtan
16eda16 777gonul_ merhaba benimde geç döllenme ama kese küçük gelişmiyor denildi 5 gündür çok hafif lekelenmem var bi umut bekliyorum gec döllenme olduğu için bi umudum var ama kese küçük mus sizin kese gelişiminz nasil oldu acaba
16eda16 777gonul_ keseniz büyüyor mu ileri düzeyde bebek görünmesede benim kesemi küçük buluyorlar ben hala bi umut geç döllenmeden bebek küçük diye düşünüyorum umut işte
777gonul_ 16eda16 birazdan gidicem canim doktora bakalim nolacak kesenin buyudugunu ve ya kucuklugunu bilmiyorum bu sabah kahverengi leke geldi basimda çok ağrıyor
avakadominigi PrensesAnnesi_42 PrensesAnnesi_42 6+4 de gittim kese ve yolk sac vardı bebek yokyu 8+2 da gittim bebeğimde vardı kalp atışıda heniz erken canım
16eda16 777gonul_ anladim canım sanirim aynı durumdayız gibi inşallah hayırlısı olur seninde hakkında bende yarın gidicem benim durumum artık pek parlak değil ama inşallah seninki güzel olur
avakadominigi PrensesAnnesi_42 Genelleme yaparsak 4.-6. Haftalar kese 5.-7.haftalar yolk sac 6.-8. Haftalar bebek 6.-9. Haftalar kalp atışı
PrensesAnnesi_42 avakadominigi ben ilk kızımda 5. Haftada keseyim bebeği görmüştüm. Oype görünce bu biraz tedirgin etti beni
16eda16 ladyax böyle mucizeler oluyor demek ki eğer kesem gizli büyüse bende diyeceğim bi umudum var diye ama yinede yarını beklicem inşallah benimde düzelir arkadaşınızın kanaması oldu mu hiç biliyor musunuz leke tarzinda