Alparslanmom_ Kızlar doktorum enfeksiyon var diye duocid antibiyotik verdı 2 gundur kullanıyorum ama ishal yapıyo bıde ister istemez korkuyorum bebege bısey olcak dıye kullanan oldumu aranızda ishal yapması normal mi.???