Smc olsun kiz deme öyle daha erken ben 38 leri görmeyi umut ediyorum 🤭 eşimde gün sayıyor gelmesi için gelsin artık riskli zamanları geçtik heralde diyor bana bı 38 i görelim diye diye erkenden getirtceksin kızı diye kızıyorum bende😂
Çatı dar olunca da korkar insan bebek sıkışır kalır oksijensiz kalır falan ne biliyim ille de normal diye de diretmem herhalde korkarım. ya da belki çok yırtılma olur diye sezeryan diyolsrdir çatı darlığında.
seninkinin cinsiyeti neydi bu arwda ☺️