Kızlar doğumdan önce 2 doğumdan sonra 2 ay ücretli izin var bu izini bitip işe başlayan oldu mu ? Yoksa ücretsiz izne ayrılmak daha mı mantıklı ? Eşim doğu görevinde olucak bende memlekete atandım sayılır mesafe olarak yakınım zaman çok çok çok az geliyor bana yüksek ihtimalle ücretsize ayrılacağım