motherlion01 Toprak tonlarını çok seviyorum beşiğimizde ahşap hem uyum olması açısından hemde kız pembe erkek mavi olayından pek hoşlanmadığım için eşimle beraber sade böyle bir kapı süsü yaptık kendimiz nasıl olmuş sizce kızlar 🥹