merve1650 Kızlar 1.5 aylık hamileyim beylikdüzü kolona gidiyorum 30 tane test istemiş doktorum ve 530 tl tuttu her ay böyle test istiyorlarmı bilgili arkadaşlar yazablrmi
Minnakelifim merve1650 istenilen testleri devlette yaptir ozeldeki doktoruna sonuclarini götür canım. Yoksa baş edemezsin her ay
Kelebek1 merve1650 istenilen testleri aile hekiminde de yaptırabilirsin. Aile hekimi de aynı testleri istiyor takibe alıyorlar seni
ElmasSs Bu testler sağlık ocaklarında da yapılır mı arkadaşlar birde aç karnına mı olması gerekir bilgisi olan var mı?
NalanztrkAlp Her ay böyle testler istenmez tabiki ama 1 ay istemezse öbür ay en azından tam kan sayımı ( vitaminler vs. İçin) ve idrar testi ister kontrol amaçlı. Bir çoğuda sağlık ocağında yapılıyor. Ben kontrollere gitmeden sağlık ocağından tam kan sayımı ve idrar testi yaptırıp götürüyorum doktor istemeden😃😃 daha kolay oluyor. Özelde tahlil pahalı devlette bedava😎
deletedmom6295 merve1650 o testler bir defaya mahsus yapılıyor ama daha önünüzde 2 li 3 lü 4 lü tedtlerle detaylı ultrason var. ben detaylıyı 300 e yaptırmıştım eylül ayında normal fiyatı 450 gibi birşeydi