kahvesever__ _Fasulyem_30 tatlı yiyorum sürekli erik çok yedim aşerdim resmen birde geceleri turşu yiyorum 😂🤣🤣
eliifgurr _Fasulyem_30 başlarda tatlıyı tatlıyla yiyordum resmen şimdi o kadar değil ama aşırı meyve yiyorum tatlı veya ekşi farketmeden😍😍
zeynepnilda12 Ado ama tarla domatesi olacaktı bol sulu kırmızı🤤🤤 armut domates diyoruz ya ha işte ondannnnnnnn
Sena00 _Fasulyem_30 ayy başlarda tatlıdan nefret ettim ama şimdi duramıyorum hele ki erik dur kalkıp yiyim biraz 😆
Esrayunus _Fasulyem_30 _Fasulyem_30 14 deyim hamileliğimi öğrendiğimden beri canım tuzlu ve aşırı ekşi çekiyor
Blueberry0 _Fasulyem_30 bemde bu ara meyvelere sardım nektari ve erik çok yer oldum ama bayadır canım börek çekiyor 😫😫😫