Dicle_16 5 haftalık hamileyim bel ve kasık ağrısı ile acile gittim yumurtalıkta kis var catlamamis bir yumurtalikta olabilir dedi radyoloji ultrasonuna yönlendirdi başına böyle bir şey gelen varmı ne oldu yazsın lütfen çok korkuyorum
Crocus20 Dicle_16 bir arkadaşımında kisti varken hamile kaldı doğuma kadar kisti geçmedi sürekli takip edildi doğumda alındı. Hamileliğinde hiç sorun yaşamadı bebeğide sağlıklı doğdu
Ceren1993 Dicle_16 aynısı bende de var sürekli sancı çekiyorum ve benim kist 6 cm kendiliğinden 10. Haftada geçer dedi şuan alabilir miyiz alırız ama bebek düşer dedi o yüzden hamilelik sancılı geçecek buna hazırlıklı ol dedi eğer geçmezse 18. Haftada büyümeye devam ederse ve annenin sağlığını etkilerse alıyorlarmış