aylakhnm1 Bende doğurdummm ☺️ Bende sizinle Doğum hikayemi paylaşmak istedim Doğumdan ben gibi korkan anneler çok da korkulacak bişey yokmuş 🙈 Sabah 5 de belimden gelen sancıyla uyandım ama bu sefer ki sancı çok farklıydı dayanılmayacak gibi değildi kaç dakikada geldiğine baktım 7 dakika da bi gelmeye başlamıştı 8 gibi hastaneye gittim doktor baktı açılman Yok 3 4 güne anca olur Doğum sancın olsa sen böyle duramazsın dedi beni gönderdi 🤷🏻♀️ ama hastaneye giderken eşime ben bugün doğurcam dedim o kadar Eminim ki o gün doğuracağıma sanki içime doğdu 😆 11 gibi eve geldim hala sancılarım 7 dakika da bir geliyor 12 gibi hem şiddetlendi hemde 3 dakikaya düştü ama bu sefer ki sancı baya zorladı hastaneye gittim tekrar nstye bağladılar muayene ettiler 2 cm açılmam vardı yatış verdiler 1 saat falan sancı çektim en zor kısmı buydu sonra tekrardan muayene ettiler 6 cm açılmam vardı hemen Doğumhaneye aldılar sancı odasında nstye bağladılar yarım saat falan nstde kaldım devamlı bakıyorlar sancılarım sıklaştı Sonra birden beni koştur koştur Doğuma aldılar o an herşey bi anda geçti 5 dakikada oğlumu aldım kucağıma ne sancı ne korku hiç bişey kalmadı çektiğim sancılar hamilelik boyunca çekilen zorluklar hepsi geçti gitti oğlumu görünce herşeye değer dedim. İyi ki geldin oğlum 🙏🏻
blackberry118 aylakhnm1 geçmiş olsun cok mu ben dikişten korkuyorum da artik 41. Hafta dolacak neredeyse böyle birden baslayabilir benim de dogumum.
aylakhnm1 blackberry118 çok değil zaten en fazla 5 6 dikiş atıyorlarmış korkulacak bişeyi yokmuş bende çok korkuyordum sadece biraz ağrı oluyor