İyi akşamlar kızlar. 35 haftaligim böyle ara ara kasıklarıma regl ağrısı gibi bir ağrı giriyor. Başka hiç bir belirti yok normalmi acaba. Sağlık ocağına gittim tesadüfen hemşireye sordum evet bebek kanala doğru yerleşiyor olabilir rahim doğuma kendini hazırlıyor olabilir dediler. Sizlerde aynı durumu yaşayan varmı