anapanda12 Ssabanci hiih ne diyorsun sade soda içersen eğer kemik ağrılarını azaltır kramplarını rahatlatır sana çok fayda verir sakın tüketme 😅
symozdag Ssabanci günde muhakkak içiyorum, bazen 2 bile içiyorum ki hamilelikten önce asla maden suyu içemezdim. Kramplara bacak ağrısına bire bir. Beypazarı tavsiye ederim en cok ondan fayda gördüm ben
Okayss Ssabanci Aksine Magnezyumlu olan var Kızılayın Erzincandı galiba o çok faydalı doktorum günde 1 tüket demişti
Handeak Benim doktorum günde 3 tane bile içebilirsin demişti. Bende çok tüketiyordum ama ödem yaptığı için kesmek zorunda kaldım.
arirangg Ssabanci Burada dikkat edilmesi gereken şu. Soda içersen sadesi de zararlı, maden suyu içersen o faydalı
yaseminaltintas Ssabanci Aksine faydasi var cati agrim oldugu icin gunde 2 tane magnezyum hap 1 sise soda iciyorum bazen 2 sise iciyorum