Svd12345 Sakarya doğumluyum. Marmara depremi sonrası taşındık. Adana da oturuyorum. Ablam abim gil Sakarya Adapazarında oturuyor. Abimin Erenler belediyesinin orda, yeni açılan “kebapçı çetin” diye yeri var … Sakarya"m da olmak isterdim…
esraEb Havvaca yaa yakın bize yürüme mesafesi. Bizde cadde üstündeyiz sürpriz coffe var o sıradayayız