Seddakum 9 gün önce sehir hastanesinde yaptim dogumumu sevcan hanim takipliydim .planli sezeryandi.bu üçüncü sezeryanimdi.doktorum gayet ilgili bir doktor cok memnun kaldim ..dogum sonrasi da gayet guzeldi.tek kişilik odada kaldim calisanlar hemsireler ck iligliydi.ozel hastane konforundaydi hatta daha iyi ☺️ozelde de dogum yaptim kiyaslayabiliyorum o yuzden ☺️