pera123 haftadayım nerdeyse 1 haftadır mide yanması yaşıyorum ne yapsam geçmiyo doktoruma söyledim ilaç yazmak istemedi önceden de oluyodu ama 1 günde geçiyodu bu sefer geçmek bilmiyo dün gece resmen ağzıma ekşi ekşi sular geldi yutkunmaktan uyandım bugün de adam akıllı bi şey yiyemedim midem yanacak diye korkumdan bildiğiniz etkili bi şey var mı acaba😩
iremm_1 pera123 valla canım 33 haftalık olduk 28. Haftadan beri aynı durumu çekiyorum korkumdan yemek yiyemiyorum doktorum şurup verdi ama 5 dkka geçiriyor sonra devam ediyor anlayacağın etkili bişey yok maalesef
Rabissss995 pera123 ah ah bende bu konudan muzdaribim. Mahvediyor beni hatta taaa sırtımdan acısını yanmasını hissediyorum. Bi ilaç yazdı doktorum yağ gibi onu kullanıyorum bir de yüksek tutuyorum kafamı. Tam Uzanmamaya dikkat ediyorum
Sue-Momss2 pera123 elma hemen kesiyor benim yanmaları sabah akşam bortane yiyorum bazen gu içinde de tüketiyorum çok çok faydası oluyor
pera123 Sema_nur00 Yemediğim içmediğim bi şey kalmadı süt yoğurt maden suyu salatalık muz yok hiç biri bana mısın demiyo😏
iremm_1 pera123 sanırım evet bende çok şikayetçiyim ama tam şikayet edince kızım içerde kıpır kıpır ediyo bütün yanmam geçiyor umarım hızlıca biter bu süreçte 😅
Oznurckr Ayyy kızlar 22. Haftadayım benim de bir gün iyiysem bir gün midem yanmayla geçiyor, erkende basladı bu mide yanmalarım. Bende egilmemeye ve yatmamaya dikkat ediyorum mutlaka, yatmam gerektiğinde de çift yastık ile basımı gövdemi yüksekte tutuyorum
pera123 iremm_1 Gerçekten aynısı ne zaman midem yansa benim kızım da kıpır kıpır insan şikayetlendiği zaman da bi tuhaf oluyo ama bu neymiş ya hamilelikte en zorlandığım şey mide yanması oldu
Thaslak Benim de 26 da başladı 37+0 oldum hala devam ediyor. Olabildiğince hafif şeyler yemeye çalış canım malesef çaresi yok. İlaçlar 10-15 dk etki ediyor sonra etkisi geçiyor hemen.
Aysenuriipek Anında işe yarayan bişey önericem size yeni keşfettim. Karnonatlı su ✌🏻 keşke daha önce öğrenseydim dedim. Küçük çay bardağına 1 çay kaşığı karnonat koyup suyla karıştırıp içiyorum anında kesiyor. Deneyin bence bi
bbcagla her zaman işe yaramasa da soğuk süt… midem yanınca iştah gidiyor aç kalmayayım diye yanında biraz badem yiyordum onun da faydası varmış.