Kızlarr acill bilgilerinize ihtiyacım var pazartesi kontrolünüz vardı tansiyonum yüksek çıktı nst de bebeğin kalp atışlarını beğenmedi doktor daha uzun kaldım tekrar çekildi sonra serum ve tansiyon hapı verdiler tansiyonum düzeldi ama 3 gündür bebeğimin kalp atışları düzelmedi bugün nolur nolmaz diye ciğer geliştirici iğnesini yaptılar yarında 2. Dozu yapılacak bebeğimin başı ve gövdesinin büyüklüğü eşit değilmiş gövdesi geriden geliyor dedi 2200 gram 35 haftalığız ama herşeye hazırlıklı ol dedi doktor yaşayan varmı bi sorun olurmu bebeğim doğsa yaşarmı 🥺