Sss5858 Kızlar salı sabah 6da doğum yaptım gazımı çıkaramadım Çarşamba sabah 11de lavman yapıldı gazım çıktı büyük tuvalete de gittim ama sonrasında yapamadım afedersiniz sürekli gegiriyorum gazı nasıl çıkarabilirim lütfen yardım edin
Mutluemos Sss5858 doktorunuza söyleyin acil halamın kızı da utanıp diyememiş çıkardın mı diyince evet demiş bağırsakları düğümlenmisti acil ameliyat oldu çıktıysa bile rahatsız hissediyorsan lütfen doktoruna söyle çok geçmiş olsun
Tubimsi Canım biraz garip gelebilir ama secde pozisyonunda dur oda iyi geliyo bide kayısılı meyve suyu iç gaz çıkarmana yardımcı oluyor
nevzatbaskomser Mutluemos 1 defa gaz ve dışkılama olmuş bağırsaklar normal demekki panik yaptırmayalım hiç
Bernasnli Kendini zorlamadan bacaklarını kendine Çek bırak hafif bisiklet sürüyormuş gibi yap bağırsakların çalışır hemde sezaryen göbeğin toparlar yapabiliyorsan evin içinde yürüyüş yap
Mutluemos nevzatbaskomser ben panik yaptırmadım acı bir tecrübeyi ilettim burda kimden ne akıl alırsa alsın en iyisini doktoru görüp söyleyecektir