Kızlar görümcem hamile, bugün 2li tarama sonucunu göstermiş pappa sonucu 50 olması gerekirken 45 çıkmış. Dr gelişim geriliği olabilir karnından sıvı alalım demiş görümcem istememiş. Yaşayan bilen var mı kızda üzüldü bende üzüldüm valla doktor da takip edeceğiz demiş acil yardım :(