Kelebek33 Kızlar ya arada ağrım oluyor genelde akşamları bebek çok hareket ediyor acaba ondan mi çok sert vuruyo arada kasıyor bazen böyle ayaklarıyla aşşagı aşşagı vuruyo acıtıyor
Rwerdst Kelebek33 kaçıncı haftadasın canım. Benimkinim ayakları göğüs kafesimin orda. Bazen öyle bir vuruyor ki nefes alamıyorum yani😵💫
Deletedmom_52 Kelebek33 çok normal ben kıyafet üstünden görüyorum bir de sağda kafası benimkinin sola bir uzanıyo ayaklarını hissetmemek mümkün değil yani 🤣
Rwerdst Kelebek33 bende 29+5teyim. Seninki daha çok ağrıtıyordur 😂 en zoru araba sürerken oluyo bence ama 🥲 inanır mısın bazen arabada direksiyonu bile çevirirken çok zorlanıyorum ağrıdan 😂🤣