Burada doğum ücreti bilen var mı
Elif2424 ????
Elif2424 ???? Kimse yok muu
1 hafta önce sordum sezeryan için 13 bin denildi haziran ayında zam gelicekmiş
Yarın doğuma giriyorum 13 falan sendika indirimimiz var 1200