Bahar_22 Sabah doğuma gidiyorum 36. Haftada yüksek tansiyon yüzünden erken doğum yapıcam 2.5 yaşındaki bebemi arkamda bırakarak Bir yanım buruk bir yanım bahar bahçe dua larınıza talibim benim içinde bu gece dua edermisiniz çok korkuyorum 😢
Bbkk Bahar_22 sağlıkla kucağınıza alın haftası küçük değil tam zamanları gözünüz arkada kalmasın diyemem illa kalıcak ama ona da güzel bir gün olcak yeni insan yeni arkadaş gelicek 💐
Berramm00 Bahar_22 Allah yardımcınız olsun, inşallah tez zamanda sağ Salim kavuşursunuz birbirinize kuzum ❤️bu arada cinsiyeti ne?
Babyyyyy80 Bahar_22 Allah nasip ederse yarın bende ilk sezeryanımı olcam 39. Haftamda. Bana da dua eder misiniz lütfen bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım
Bahar_22 Bbkk kalbimi ferahlattıyprumunuz yeni insan yeni arkadaş dilerim ömürleri boyunca en yakın arkadaş olurlar 💙 çok sagolun