Tiiffany Deryaebrar doktorun keyfine gore degisiyor sanirim bu durum😕 2.sezeryan 35.haftada 38 haftaya gun verdi 3.sezeryan doktor 39.hafta dedi..sacmalik otesi bıraktım onu Baska hast doktora gittim 35.haftada 37 haftaya gun verdi. 39 cok gec rahim sarkması olur dedi.p tesi doguma giricem
symozdag Deryaebrar 37 haftada gittim 39. Haftaya gün verdi. Daha erkene gün verseydi bi sıkıntı olmadığı takdirde 1 hafta daha beklemek istediğimi söyleyecektim. Çünkü anne karnındaki 1 saat dünyadaki 1 güne bedel demişti eğitim aldıgım ebe.
symozdag Tiiffany 39 neden geç ki anlamadım. Bebekte ya da sizde bi sıkıntı yoksa anne karnında bebeğin gelişimi daha iyi olmaz mı
Deryaebrar defneemom bebeğin kilosu boyu nasıldı peki,hani anne karnında son haftalar boy ve kilosu alıyormuş oyüzden
defneemom Deryaebrar 3145gr 47cm şuan 1 ay 25 günlük 5 kilo 55cm. doğduktan sonra çok hızlı alıyorlar ☺️
Tiiffany symozdag 3.sezeryan çünkü riskli görüyorlar beklenmemesi lazım 39 zaten cok geç. Digerleride sezeryan oldugu için buda mecburi sezeryan