Ne Nisan ne su ne sancı gelmiyor bende ikisinde de acilmam oluyor öyle baslatiyorlar doğumumu
1.dogumum 21+1 de tüp bebek erken doğum acilmam olmuştu kaybettim
Büyük oğlum 38+0 da çatı muayenesinde 5cm acilma ile doğumu başlattılar bunda da öyle 38+2 7-8 cm acilma doğumu baslattilar