Aysedugme Dnzygv bende sabah akşam kullanıyorum lierac ve bio oil 32 yi geçtim şimdilik çatlama olmadı
Aasli-342874 Dnzygv bio oil kullandım bende alerji yaptı göbeğimde, şimdi mustela kullanıyorum bakalım iyi gelecek mi
Ozlm_31 Birrrcan yani normal hayata da bir kilo alsam vücudum hemen catliyor hassas Bi vücuda sahibim ben hamileligimi öğrenir öğrenmez Bi oil e başladım 3 ay bitince lierac Bi de bizim ikiz bebisler o yüzden