Crescent96 Kızlar göğüslerim felaket bi şekilde yara oldu 5 gundur emziriyorum göğüs kalkanı, ayva çekirdeği jeli, tahin yağı ne olursa sürdüm düne kadar dayanılır bi acıydı ama şuan kanıyor artık😞😞 lütfenn bi çaree söyleyin emzirirken ölüyorum 😞
Esenturgay Crescent96 ablam duvarlara vuruyordu başını sürmediği ilaç kalmadı bu dediğimi sakın unutma onu yalnızca sütün iyileştirir üstüne sür bekle ve ya göğüs kalkanı ya da gümüş kapak kullan süt göğüs ucunda kalsın ilaçlar hep yalan
Anneoluyorumbb Aysenur96- göğüs pedinde sütünüz kalsın kendi sütünüz ile iyileşecektir sürekli ıslak bir şekilde kapalı kalsın sütünüz ile göğsünüz bana çok şifa olmuştu umarım sizdede işe yarar
Yazmelegi_ Crescent96 kendi sütünüzü sürün bekleyin ucuna göğüs kalkanı olur kapali nemli tutacak sekilde bişey koyun süt ucunda kalsın o iyi edecektir