Kızlar biraz uzun olabilir ama moralim bozuldu çok sizede fikrinizi sormak istedim normalde devamlı gittiğim doktorum var fakat randevu bulamayınca veznedeki kadın bana acilde çektir nst de dedi bende bugün acilden giriş yapıp çektirdim sonra bana zorla alttan muayene ettiler sezeryan olucam demem rağmen ve 35. Haftadayım yani sezaryen olacağıma bilmesine rağmen alttan baktı kime sorduysam sezeryan de bakmıyorlar dedi aynı durumu yaşayan yada bilen beni bi aydınlatabilirmi