Aysenur96- ilk kanimi acilde verdim 2.yi saglik ocağında saglik ocağı bebek geliyor dedi olumsuz hirnsey konusmadi
Ama ilk gebeligimde 800 kusurlerdeyken baska bi aile hekimi vardi 3bin 5bin olmadan gebesin diyemem demisti sinir olmustum insanin canini sıkıyorlar. Suan cok saglikli 2 yasinda oglum var. Gebeligimde de bir sorun yasamadim. Sana tavsiyem 1 hafta bekle son kan verisinden sonra