Benim de tam 4. Haftada adet olmam gereken günlerde kahverengi lekelenme lerim oldu 2 gün sürdü beta da bir sorun yok doktor kontrolüne de henüz gitmedim ama hemşire ablam normal olduğunu söyledi rengi adet kırmızı ve yoğun değilse problem olmaz dedi. Hatta bir önceki aydan kalma fazlalıkları da atabiliyornuşuz. Tabii doktor kontrolü daha net söyler