Kızlar merhaba 36+5 günlük hamileyim. Pazartesi kontrole gitmiştim doktor bebeğin suyunun azaldığını ve 37. Haftada sezaryenle doğuma almak istediğini söyledi. Başına böyle bişey gelen var mı? Suyu azalmışsa bu kadar beklenebilir mi doğuma kadar? Aklım çok karıştı 😓