Merhaba bende miyom değil ama rahim ağzında polip vardı. Daha önce varmış ama belirti vermemiş 1 cm bile değilmiş .Hamilelikle birlikte birden büyüme yaptı ve o şekilde öğrendim. Sürekli kanamam olurdu ama şükür bebeğimde sıkıntı olmazdı hiç. Hamilelik boyunca onunla yaşadım, tabi bu polip gittikçe hormonların etkisiyle büyüyor. Ta ki 19. Haftaya kadar.son 2-3 haftadır artık polipin yarısi vajina dışında benim gorebilcegim şekilde yarısı da içerde idi sürekli kanıyordu. Kontrole gittim polip rahim agzini çektiği için bebekte artık büyüyüp yukardan baskı yaptığı için rahim ağzında kısalık oluşmuştu. Polipi kısa bir islemle aldılar kuş gibi hafifledim . Üç parmak büyüklüğünde idi çıkarıldığında. Tabi sonrasında rahim ağzı kısalığı arttı ve serklaj yapıldı. Şuan 29+0 çok şükür. Benzer mıdır miyomla bilmiyorum ama benim hikayem de böyle:) çok araştırıp hiç cevap bulamamıştım nadir rastlanan bu durumdu belki birilerine ümit olur fikir olur :)