Mylifeee bu uygulamaya göre 5+2 olduk 😊 ama henüz kese görünmedi alttan muayene etti doktor ve çok küçük bu şey var dedi haftaya tekrar çağırdı 😕 tam olarak hamilelik belirtilerini yaşıyorum diyebilir miyim bilmiyorum halsizlik arttı sanırım baş dönmesi daha önceleri de oluyodu bende zaten bulantıları çok yok öyle sadece biraz azalmasına rağmen kaşık ve bel ağrıları var 🙁