Evrem990 Merhaba arkadaşlar gogüsümün alti göbegimin üzerinde sag ve sol tarafalarda yanma oluyor sizdede oldumu bu şekilde yada oldumu 15+4 üm bu arada tecrubesi olanlar yazarsa sevinirim
Zehra-12455 Evrem990 benim kaç defa Göbeğim yandı çok değişik ama göbeğimde resmen yanma hissediyordum