Elvin37 Doğumuna 1 ay var ama regl ağrısı gibi ağrı oluyo normal mi acaba başına böyle bisey gelen var mı
End22 Elvin37 Ben de aynı durumu yaşıyorum bugün oldu ilk defa soğuk ter döktüm resmen ağrıdan aynı regl ağrısı gibi
incinur0102 Elvin37 ben ağrıdan uyuyamadım,uyuduğum zaman ağrıya kalktım,2 gün devam etti.Doktorum bebeğin buyudugunu baskının arttığını ondan olabileceğini söyledi.
Elisanne Elvin37 Tam 1 ay var benim de sürekli baskı ve ağrı hissediyorum nefes nefese kalıyorum. Haftaya çarşamba günü randevum nst’de belli olur herşey
Puhu_ishak Mutlaka doktorunuza sorun arkadaşlar ben 31. Haftada yaşadım düzenli sancı çıktı doğumu durdurdular soğuk bir terleme ile regl sancısı yaşadım bana göre düzenli değildi ama nstde sancı çıktı ihmal etmeyin derim 🙏