Pnardrn Merhaba kızlar yarın 35+1 nci haftam 32.haftada çalışabilir raporu almıştım, çalışamaz raporu için illa tam hafta olması gerekiyor mu örnek veriyorum 36+0 da mi almam gerekiyor bilgisi olan var mi
Nalyec13 Pnardrn bende çalışabikir raporu aldım .35 +3 de ayrılmak zorunda kaldım.Raporu düzenliyorlar ama çok ugrastirdilar beni ağız kokusu çektim oda sekreterlerin bilmiyoruz nasıl yapılır diyorlardi