MercimekVeaAnnesi Kizlar ne icin kullaniyorsunz hergun 1 tane mi ne zmana kadar icecegiz benim kullanma sebebim bebege giden damarlardan birinde celtik yani tikaniklik varmis bu ilac size yanetki yaptimi biraz agir gibi riskli bi ilacmi bilmiyorum
Fatmanuracar0 MercimekVeaAnnesi Bir ağırlığı yok canım ben akşam yatmadan önce alıyorum hamile kaldığımı öğrendiğimden beri şuan 28 haftalık hamileyim bi sorun çıkmadı tam tersi kanı sulandırır bebeğe daha iyi kan gider rahatlıkla kullanabilirsin🌸
tlhmrv MercimekVeaAnnesi bebeğinizin böyle önemli bi durumu varken içmemek gibi bı hata etmeyin kan akışı gitmezse daha sıkıntı Allah korusun .. bnde kullanıyorum ilk gebeligimde de kullandım doğumdan 1 hafta önce kestik kullanmayi
Elhayal MercimekVeaAnnesi benimde aynı bebeğe giden damarda çentik çıktı 13.haftqdw başladım 27 olcam hala devam ediyorm birde ilae olarak iğne kullanıyorum
Jalovemes MercimekVeaAnnesi benim detaylı ultrason sonrası sol tarafta çentik olduğu söylenmişti 32. Haftada bıraktım
MercimekVeaAnnesi Fatmanuracar0 Allah razi olsun canm rahatladm sanki beyin bulanikliligi yapiyo gibi bi sersemlik o yuzden bi kac gun icmemistim o zamn baslayayim tekrar siz ne icin iciyorsunz
Fatmanuracar0 MercimekVeaAnnesi İçin mutlaka sakın ihmal etmeyin aynı saatte içmeye özen gösterin benim düşüğüm olduğu için önlem amaçlı kullanıyorum canım bende yan etkisi olmadı sizin de belki psikolojiktir içinizi ferah tutun bi zararı yok 36. Haftada bırakıcaz inşallah bakalım ☺️
Nur7536 Fatmanuracar0 sağlıklı bir şekilde doğum yaptınız mı bende kullanıyorum sadece corasprin iğne vs kullandınız mı bıraktıktan sonra birşey olacak diye korkuyorum
Busraoz Elhayal Bende de çift çentik var ilk çocuğumda detaylıda görülmüştü bunda ikilide erkenden görüldü ben de coraspirin kullanıyorum ama iğne vermediler.
Nur7536 Busraoz hayır ilk düşük oldu kalbi durdu diye önlem amaçlı vermişti detaylıdada çentik çıktı zten kullanıyordum hala devam ediyorum bırakacam ama korkuyorum bırakınca birley olacak diye iğne vs kullanmıyorum
Elhayal Busraoz benim ilk kizjmda preeklampsi yaşadım geç fark ettler ondan bunda direk ben böle böle yaşadım dedim 12. Haftada hapa baslicaz dediler sonra perinatoloji iğneye başlattı
Elhayal Jalovemes benim de sol da çıktı sizdede oldu mu hep sol kolum sol boşlugum sol tarafta ağrım oluyor sol ayağım dünden beri sağa göre sis duruyor
Jalovemes Elhayal bende genelde hep sağ tarafıma yatıyorum gerçi ne tarafa yatarsam orayı desteklemem gerekiyo hem göbeği hem bacak arasını bol bol yastık koyuyorum yoksa çok canım yanıyo sağa sola dönerken
Jalovemes Elhayal ödem yada şişlikle ilgili bi problemim olmadı şükür coraspin kullandığım süre boyunca fayda sağladı sanırım bi sıkıntı yaşamadık
Elhayal Jalovemes benim dönmese değil ama ne tarafa yatsam o tarafım hemen toplanıyor done döne sabahı yapıyoruz
Elhayal Jalovemes benimdesu 1 haftadr var çok şükür öle ödem olmadı ama sabahları kalkınca ayaklarım şişiyor sonra iniyor
Jalovemes Elhayal çok normal hamilelik öyle birşey ki dakikası dakikasını tutmuyo Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin