Eksijelibon Zezegamze 28. Haftadan sonra olucam adacel aşı canım özel bir aşı dimi? Eczaneden alıcam olucam
ebrusngl Eksijelibon o ne için acaba bilmediğim için soruyorum ben sadece 2 doz tetanoz aşısı oldum başka aşılardamı olmamız gerekiyor
Fik Nazalex kuzu 24 haftalığım ama 19. Haftada başlıyorlar aşı yapmaya ben biraz gecikmek zorunda kaldım
Eksijelibon ebrusngl yok canım tetenoz yoktu benim olmam gereken vakitte aşılar deprem bölgesine gitmişti. Doktorda içinde boğmaca olan bu aşıyı olursun tek doz dedi. Çocuguda koruyormuş doğumunda. O yüzden. Sen olmuşsun zaten tetenozlarını gayet yeterli♥️
Minikbalpetegim Haftada ilk doz, bugün (32. Hafta) ikinci doz tetanoz aşısı oldum. Tek doz yeterli olur diye düşünmüştüm ama doktorum 2 doz olursan daha iyi olur dedi o yüzden ikinciyi de yaptırdım